نینیحر چیست ؟ Fundamentals Explained

Wiki Article

آخرین سریال لیست ما، مجموعه ای معمایی است که داستان آن را بر اساس رمانی از «سارا شپرد» ساخته اند. داستان درباره یک گروه چهار نفره است که همزمان با گم شدن رهبر گروه، پیام هایی ناشناس را دریافت می کنند.

اما وقتی او همسایه جدیدش، اولی را ملاقات می کند و عاشق او می شود، حاضر می شود همه چیز را برای بودن در کنار او به خطر بیاندازد.

نوجوانی و جوانی، برهه ای حساس از زندگی هستند. به همین خاطر فیلم های بسیاری وجود دارند که متناسب با شخصیت و روحیات افراد در این سن ساخته شده اند. در این لیست سعی کردیم تا به فیلم ها و سریال های با موضوع و ژانر متفاوت اشاره کنیم.

درحالی که آدم در پی نابود کردن تایم لاین ها است، حوا سعی دارد که تایم لاین ها را به هر قیمتی نجات دهد. همه این اقدامات برای این بود که مطمئن شود فرزندش متولد میشود.

او در وبلاگ شخصی خود توصیه هایی درباره زندگی بهتر می دهد. اما خودش در موقعیت های اجتماعی دچار اضطراب می شود.

کلاودیا کسی بود که در نهایت حقیقت را کشف کرد. تنها راهی که برای نجات دخترش وجود داشت این بود که هر دو تایم لاین موازی را که پر از انواع پارادوکس بودند را از بین ببرد. با اینکار تها تایم لاین اصلی باقی ماند.

۱۸ دقیقه مطالعه اشتراک گذاری: تلگرام توییتر واتس اپ فیس‌بوک و بالاخره پس از مدت ها توانستیم بفهمیم که عجیب ترین و پیچیده ترین سریال نتفلیکس چگونه تمام میشود.

همه تایم لاین ها- کلاودیا یکی از مسافران زمان بسیار فعال در این مجموعه بود. او هم با آدم و هم با حوا همکاری کرد.

به دلیل شهرت فراوانی که دارند مورد توجه افراد قرار گرفته اند و حواشی بسیاری برای آن ها ساخته شده است.

ناوبری نوشته ← نوشته قبلینوشته بعدی → دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

به طور کلی به افرادی که ۱۳ تا ۱۹ سال داشته باشند و در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت بسیار پر رنگ داشته باشند تینیجر می‌ گویند البته بعضی از این افراد هستند که شهرت بسیار زیادی در شبکه‌ های اجتماعی دارند.

کلاودیا برای جلوگیری از این اتفاق، یوناس و مارتا را به واسطه آدم به شب تصادف فرستاد و این دو با جلوگیری از وقوع تصادف، بعث شدند که تانهاوس هیچگاه دریچه را باز نکند و این کار به هزینه جان یوناس و مارتا و بیشتر کسانی که دوستشان داشتند تمام شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این دروغ باعث دشمنی بین اولریخ و کاتارینا با رگینا شد. یک روز در حین فرار از دست اولریخ و کاتارینا به تینیجر الکساندر برخورد که او نیز در حال فرار بود.

Report this wiki page